NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

onsdag 28 mars 2012

Ekorrhjul...

  
Hallå i stugorna !!!


Just nu snurrar allt på som i ett ekorrhjul 
med sova-jobba-äta-läxor-träningar-tv/dator-sova. 
Känns det igen för någon....=)

Tror också att jag kanske drabbats av lite vårtrötthet 
vilket egentligen låter korkat 
men så är det nog...
trots att dagarna blir allt ljusare och
 längre...hela 9 timmar och 50 minuter längre. 
 Kanske har även J.B varit här och 
strött lite väl mycket sömnpulver över mig just nu.
Tur att jag har min padda( Ipad present av min kära familj) 
att leka med så att jag håller mig vaken om kvällarna.



Denna syn kan också vara en orsak till "depp"...
det är inte vackert just nu då allt tinar bort men
 tänk om några månader så flyttar vi ner till denna utsikt....




...och den bilder och vetskapen får en att genast kvickna till.....=)


Ha en skön kväll !!!


Kram Ninni





4 kommentarer:

  1. Snart återkommer krafterna! Låt allt ha sin gång... tids nog kommer glädjen tillbaka... och men den orken!

    Sköt om dej.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Jamen det blir ju bättre och bättre :)
    Guben och jag konstaterade precis att nu är (nästan) all snö borta från gården och det är REKORD. Vi brukar ha snöhögar långt in i april och speciellt på vår skuggiga framsida brukar snön ligga kvar läänge.
    Helt plötsligt blev det vår.

    Men visst känner jag igen ditt ekorrhjul även om det känns som att det blir bättre :)

    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Tack för dina fina hälsning ♥ Blev så glad !
    -Vårtröttheten känner jag också av ...Och omställningen till sommartid är alltid jobbig !
    Vägen på bilden kunde lika gärna varit våran väg . - Inte kul med två långhåriga hundar när man går i lerslasket...Men nya tider väntar, håll ut !!!
    Kram Anneli ♥

    SvaraRadera
  4. Ja du Ninni, snacka om att vädret kan spela oss ett spratt, det ska tydligen snöa & bli minusgrader här i helgen. Jag som har planterat och grejat, jaja smällar man får ta. Trevlig helg, kram Ninna

    SvaraRadera