NInnis carpe diem

NInnis carpe diem
Ninnis Carpe Diem

onsdag 22 februari 2012

Vitrinskåp...


Halloj!!!

Som sagt just nu bjuder utomhus miljön inte upp till fotograferingslust.
Så det blir mycket bilder från insidan....inte fy skam det heller.



Idag är det mitt vitrinskåp som får agera foto objekt.
 Skåpen är köpta på farbror Kamprads affär....IKEA.
 Dom var en nyhet hos serien BESTÅ detta år.
Jag och maken som under en tid letat nytt föll för dom. 
För oss passar dom perfekt...stora, höga  och elegant 
dessutom sväljer dom en hel del.


Här ryms våra "finare" glas och porslin men även 
en massa pynt som förhöjer elegansen....=)


Min älskade brudbukett finns sparad och 
minner om vilken glädje min man och jag 
upplever som tillbringat nästan 25 lyckliga år
 tillsammans varav 20 år (snart 21) 
som gifta...<3


All you need is love….
…love is all you need !!!


Ha en skön dag !


Glöm inte att se Österlenska trädgårdar ikväll 
så att trädgårdslusten får näring....=)



Kram Ninni





1 kommentar:

  1. Det är inte så dumt att ha saker och ting bakom glas. Precis som du saknar jag fotoljuset.

    SvaraRadera